Friday, January 25, 2013

Apa

Percaya atau tidak. Sekarang ini, masa ni, time ni, aku tengah merenung screen laptop, dah hampir separuh tembus. Tak tahu nak taip apa. Tapi tangan rasa nak menaip. Entah. Mungkin sebab dah lama tak buat assignment, proposal thesis pun dah siap hantar. Nak taip satu perenggan ni pun entah berapa lama dah ni.

sigh.

Ok. itu je kot. Lepas ni mungkin ada idea nak taip apa.

Selalu boring2 aku akan taip pasal cinta. Tapi sekarang ni aku macam orang dah hati beku tak ada feeling dah.

Kadang2 aku taip pasal benda2 yang buat aku emo. Tapi disebabkan sekarang tengah cuti sem, orang tak ramai kat UKM, cuma ada aku dengan Syana, so tak ada benda nak di-emokan.

Tak pun aku akan taip benda2 mengarut, mengumpat orang cam tu la. Tapi. Dah la. Malas pulak asik nak semakkan blog dengan cakap pasal orang lain je. Ni kan blog aku.

Tak pun aku taip pasal pengalaman hidup aku. Tapi. Ah, tak bestnye nak ingat benda2 yang tak best dalam hidup ni hari ni. Aku nak lepak2 je.

So, nak taip apa ni..Apa...Apa....Apa.......

End up with type "apa".


No comments:

Post a Comment